Ens visita la Sumaiya. De professió, metgessa rehabilitadora.

Avui dimarts 5 de febrer, hem estat amb una persona molt especial per a la Noor, la Sumaiya; la seva mare.

Seguint el projecte ELS OFICIS, la Sumaiya es va oferir per formar part d’aquesta experiència que estem vivint dia a dia.

Amb un total de 18 preguntes, els alumnes de 1r han escoltat les respostes de la metgessa Sumaiya, que ens ha apropat al món la medicina des de l’especialitat de rehabilitació. Ens ha donat diferents consells, tots ells molt importants. Per exemple, hem de fer activitat física, respirar correctamnet i treballar molt la consciència postural, principalment a l’hora de seure a la cadira. També ens ha aconsellat que, entre classe i classe, ens aixequem de la cadira per activar el cos.

Hem passat una tarda molt agradable i molt participativa. Sense adonar-nos ens ha passat el temps volant. Li donem les gràcies i li fem una forta abraçada a la Sumaiya per la seva disposició i col·laboració, per tal de tirar endavant aquest projecte. Animen des d’aquestes línies als pares per a que participin també d’aquest projecte.