No ens desdibuixeu… encara hi som a temps

L’escola Joan Ardèvol fa quatre anys que forma part de la XESC (Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya) i pel curs vinent se’ns renova el distintiu per quatre anys més. Per aquest motiu, volíem celebrar el final d’aquesta etapa amb una cloenda musical a on des dels més menuts fins als més grans cantaríem conjuntament.
Coincidint amb el dia del medi ambient, el 5 de juny l’escola pretenia participar en la proposta musical Dona la Nota, encara hi som a temps. La situació actual no ha fet possible celebrar-ho tots al pati, tal com estava previst en un principi, però l’organització va suggerir una alternativa.
Ja sigui des del balcó, la finestra o en un espai obert, gairebé els 300 centres participants, van fer sentir la seva veu, tot cantant “No ens desdibuixeu”. En el nostre cas, en Verdi i la Laura, van fer una crida a nens i nenes i mestres de l’escola perquè es fessin una fotografia d’aquest moment i així muntar un vídeo que ens servís de cloenda d’aquesta primera etapa d’Escola Verda.
Agraïts per la vostra implicació, us deixem gaudir d’aquests minuts musicals tot recordant-vos que són els vostres petits canvis, el que fan que canviï el món!

Clica damunt la imatge per veure el video.