Final de curs, nova etapa

El 30 de juny ha estat el darrer dia oficial del curs 2019-2020. El dia 1 de juliol comença l’activitat pel que fa al nou curs 2020-2021. A partir d’aquest moment, el centre deixa de ser una Escola per passar a ser un Institut Escola, és a dir, el centre oferirà a més d’educació infantil i primària, també la secundària.

Aquesta idea capgira el centre en la seva totalitat, ens proposa un nou repte i s’obre un nou camí amb moltes oportunitats per endavant. Tenim molta il·lusió per treballar en aquest nou projecte, ple d’aventures i d’amistats. Volem comptar amb tothom que vulgui enriquir i ajudi a millorar el nou Institut Escola Joan Ardèvol de Cambrils.

A la Revista Cambrils es va publicar un article força complet que explica algunes de les repercussions que aquest canvi comportarà: