Els alumnes de 3r guanyen el Joc de Lectura de la biblioteca

Els alumnes de 3r de la nostra escola van guanyar el Joc de Lectura que promou la Biblioteca municipal de Cambrils.

El passat divendres, 6 de juny va haver l’acte de lliurament de premis. Els alumnes de 3r de la nostra escola van guanyar el primer havent presentat més de 120 butlletes. També, a nivell individual, la guanyadora va ser la Judit Torné Andreu, la qual, ella sola, va presentar 30 butlletes dels llibres que ha llegit.

Estem molt contents perquè el nivell de lectura dels nostres alumnes està pujant. Aquesta iniciativa de la biblioteca ajuda molt. La revista Cambrils se’n fa ressò:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *