El Zoo de l’Ardèvol: jornada de portes obertes

Convidem a tothom a un gran acte que farem aquest curs: un Zoo. El 13 de juny farem una jornada de portes obertes, a les 12:00 h.
Aquest plantejament de Zoo, és un fet inèdit que no s’ha donat en cap de les escoles de les comarques de Tarragona.

El zoo està inspirat en el llibre d’en Sebastià Sorribes: “El Zoo d’en Pitus”. És un llibre que ens parla d’esperança, d’amistat i d’ajuda a l’altre, a més de respecte pels animals. És un acte que emmarquem dins el nostre projecte de convivència.
En Pitus és un nen que està malalt i per curar-se ha de realitzar un llarg i costós viatge a Suècia. Els amics de la colla d’en Pitus se l’estimen molt i volen fer alguna cosa per ajudar-lo. Entre tots decideixen muntar un Zoo en un solar del barri on viuen a fi de recaptar diners perquè en Pitus pugui viatjar a Suècia i operar-se.
A l’escola ens hem assabentat d’una noia de Cambrils, l’Anna, que es troba en una situació similar i necessita viatjar a Bèlgica per rebre el tractament que la curi. Per això nosaltres també volem muntar el nostre propi zoo amb els animals que tenim a les nostres cases.
L’entrada al zoo es pagarà mitjançant donatius en forma de taps de plàstic que lliurarem a l’Ana el mateix dia a les 12:00 en un breu acte, i després podrem visitar el zoo.

Estem emocionats perquè tenim més de 100 animals (gossos, gats, peixos, tortugues, hàmsters, ocells, animals de granja, un cavall i un poni amb un carro per passejar la canalla). També estem neguitosos perquè volem que tot surti molt bé.

La premsa ja se n’està fent ressò:

cambrils diari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *