XIXè CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest dijous dia 9 de Març ha tingut lloc al teatre l’Amistat de Mollerussa, la semifinal del XIXè Certamen de Lectura en Veu Alta del Pla d’Urgell.

Durant aquestes setmanes prèvies al certamen, els i les alumnes de cicle mitjà i superior han anat practicant la lectura en veu alta i finalment s’han donat a conèixer les dues representants que han assistit a l’acte.

Les dues representants de la nostra escola, han estat la Laura Capilla (4t) i la Júlia Berdegué (6è).

Hem pogut gaudir d’un matí diferent amb altres nens i nenes del Pla d’Urgell de la lectura en veu alta i de la llengua catalana.

Volem felicitar a tots i totes les alumnes de cicle mitjà i superior pel seu esforç i especialment a la Laura i la Júlia, ja que ho han fet genial.