AFA

L’ AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) és l’entitat sense ànim de lucre que agrupa les famílies dels alumnes de l’escola que de manera voluntària destinen part del seu temps a tasques de l’associació.

L’AFA organitza els serveis d’acollida i les activitats que els alumnes poden realitzar fora de l’horari escolar (extraescolars). S’encarrega de gestionar la roba esportiva escolar, la loteria i l’adquisició de la major part dels llibres i material escolar. També col·labora i participa en l’organització de les activitats i festes al llarg del curs i en l’adquisició de material pedagògic. Finalment forma part de l’òrgan col·legiat de representació i govern del centre mitjançant un/a representant al Consell Escolar.

L’actual junta de l’AFA la componen:

• Meritxell Graells Palà – presidenta
  • Pam Pons Aguilera – vicepresidenta
  • Mihaela Topor Bahrin – secretària
  • Dolors Segura Vico – vocal, representant al Consell Escolar i responsable de llibres i roba esportiva
  • Manuel Gervilla Caño – tresorer
  • Sònia Sans Carrera – gestió extraescolars i loteria
  • Susana Antequera Monzón – correu electrònic i revista Esclat
  • Maite Segura Massot – responsable xarxes socials

Per posar-vos en contacte amb l’AFA podeu fer-ho:

• Mitjançant un correu electrònic: afagolmes@gmail.com
      • Bústia a la porta de l’escola