El passat divendres 12 de juny, els i les alumnes de 6è van celebrar l’acte de les orles al Casal de Golmés, una festa molt especial per acomiadar una etapa plena d’aprenentatges i experiències compartides.
Durant l’acte, l’alcalde de Golmés, una mare representant de l’AFA, la directora de l’escola i la seva tutora van dedicar unes emotives paraules a tot l’alumnat de sisè, recordant moments viscuts durant aquests anys i desitjant-los molta sort en la nova etapa a l’institut que estan a punt de començar. Finalment, cada alumne va pujar a l’escenari per recollir la seva orla, un dels moments més especials i emocionants de la celebració.
Tot l’equip de mestres de l’escola us desitgem molts èxits i que continueu gaudint i aprenent en aquest nou camí.
Molta sort en aquesta nova etapa!
Us deixem un recull de fotografies:

