Fem llengua a la natura

Avui l’alumnat de 4t hem sortit a fer una sortida d’entorn al Parc del Centenari. Una vegada allà, ens hem organitzat en grups i hem començat l’activitat.

L’objectiu de la tasca ha estat fer una descripció del medi.  Primerament, ens hem situat en una zona concreta del parc i hem descrit aquell espai escollit durant una estona. La segona part de l’activitat ha consistit en fer una aproximació sensorial a partir d’unes pistes i així focalitzar l’atenció a casdacun dels 5 sentits per poder decriure de nou l’espai.

Valorem positivament la sortida i l’activitat realitzada, ja que després d’olorar, tocar, observar, sentir i experimentar ens hem adonat que hem pogut recollir dades molt més precises per poder reelaborar de nou una descricpió més completa i rica. Per acabar dir que plegats hem passat una estona ben agradable i productiva.

Per veure les imatges, cliqueu a la fotografia.