Musiquem la comarca

Tradicionalment, durant aquest segon trimestre, l’alumnat de 4t de primària participàvem a la Cantata del Pla d’Urgell que tenia lloc des de feia un dècada. Degut a la pandèmia, l’activitat va ser suspesa el curs passat i aquest any tampoc ha estat possible la seva represa.

Però com que la música forma part de la nostra vida, estem en la situació que estem, hem participat a l’activitat de música comarcal “Musiquem la comarca”; un joc de pistes musicals online per les escoles i amb l’alumnat del Pla d’Urgell com a protagonistes.
Cada escola hem preparat una cançó que parla sobre protegir la natura, i la cançó “No ens desdibuixeu”, del Camp d’Aprenentatge Pau Casals, que hem fet conjuntament. Ens ho vam passar molt bé preparant les dues cançons, fent les gravacions i per fi, el joc ja està preparat, l’esperàvem amb moltes ganes!

Nosaltres, els quals en som protagonistes directes, ja l’hem pogut gaudir. Aquí el teniu per si vosaltres, des de casa, hi voleu participar. Només cal que feu clic en aquest enllaç. Esteu preparats/des?