Certamen de lectura en veu alta 2021

Ahir va sortir el veredicte de les semifinals del jurat del Certamen de Lectura en Veu Alta al Pla d’Urgell. Enguany, degut a la situació de la pandèmia, no hem pogut gaudir de la presencialitat al certamen i es va fer mitjançant una gravació de vídeo. A la nostra escola, l’alumna escollida per valoració de les seves mestres i companys i companyes de classe va ser la Thaïs Melgosa Bernadí, de 4t. No ha estat classificada per a la següent fase, però cal dir que ho va fer molt i molt bé i que el jurat ho va tenir molt difícil per escollir un sol candidat/a per a la final de la fase territorial.

Com a agraïment de la seva participació, implicació i feina feta ha estat guardonada amb un diploma commemoratiu i un llibre per tal que pugui seguir llegint, comunicant emocions i gaudint del plaer de la lectura. Enhorabona, Thaïs, estem molt contents i contentes per tu.