Expliquem els nostres viatges

Al llarg d’aquestes últimes sessions de llengua castellana l’alumnat de 4t ha treballat estratègies d’expressió oral amb l’objectiu de presentar vivències personals sobre alguna excursió o viatge realitzat.

Individualment, han preparat un mini pòster amb informació, imatges i fotografies sobre la seva experiència i lloc visitat. Tot seguit, l’han presentat davant de tot el grup classe posant en pràctica les seves destreses apreses a nivell oral.

Una vegada finalitzades les exposicions, tots els nens i nenes han fet una valoració positiva de l’activitat analitzant-ne els punts forts i febles de cada exposició.

Clica aquí per veure més imatges

Alumnat de 4t