Redescobrim el poble de Golmés

El passat dimecres 18 d’octubre, l’alumnat de 3r va sortir de l’escola per redescobrir el poble de Golmés. Coincidint amb el projecte Recuperem un poble, el qual es treballa a l’àrea de Coneixement del Medi Natural i Social, l’alumnat va poder constatar de primera mà els serveis que ofereix la localitat i les icones que els representen. En tornar a l’escola alguns dels i les alumnes van comentar que els havia sorprès la gran quantitat de serveis que hi ha al seu poble. Les reflexions de la sortida ens van permetre arribar a conclusions sobre l’organització d’aquests serveis o bé el seu grau d’importància per a la població.