Treballant en el PEC

Des del curs passat a l’escola estem treballant per actualitzar el Projecte Educatiu de Centre que és el document estratègic marc de la institució escolar. En aquest sentit, defineix el funcionament en l’àmbit curricular, organitzatiu i de gestió de personal, adaptat a la realitat dels alumnes i a l’entorn. Per tant, concreta, interpreta i aplica les previsions de la normativa vigent als trets característics de cada centre, d’acord amb les necessitats educatives dels alumnes i els objectius del centre.

El curs passat vam començar a treballar en aquesta actualització especialment a nivell de despatx (l’equip directiu) però enguany toca obrir aquesta participació a tota la comunitat educativa perquè un PEC ha de ser elaborat entre tothom: famílies, claustre i equip directiu.

Amb aquesta idea la setmana passada vam realitzar la primera sessió de participació del claustre; ho vam fer amb la col·laboració del Roger d’Inuit , que amb la tècnica que molts ja coneixeu dels postits és capaç d’accelerar la tria dels temes centrals, cosa molt important quan, precisament, anem justs de temps…

El torn de les famílies arribarà al març, els dies 4 i 11 a les 17:00h realitzarem dues  sessions -també amb la col·laboració de l’equip d’Inuit- per copsar i definir la voluntat de les famílies en el nou Projecte Educatiu de Centre així que ja sabeu: reserveu aquestes dates perquè és molt important la vostra participació!