Per Sant Antoni: Spiribol!

Afortunadament avui el temps ens ha acompanyat i la canalla de Primària ha pogut gaudir d’una gran activitat de Spiribol, un esport minoritari en el que l’alumnat de l’escola Ferran Sunyer està guanyant moltíssima experiència. Com ja us hauran explicat els vostres fills/es és una activitat que requereix relativament poc espai i en la que poden participar en una mateixa partida alumnes de diferents edats; ideal per una escola com la nostra!

L’espai escollit en aquesta ocasió ha estat el Mercat de Sant Antoni: sense cap dubte el punt més emblemàtic del barri que avui ha guanyat un nou ús social!