JORNADA INTENSIVA: DEL 6  al  21 DE JUNY DE 2016

ESCOLA  FERRAN  SUNYER. JORNADA INTENSIVA: DEL 6  al  21 DE JUNY DE 2016

Benvolgudes famílies,

L’horari lectiu del 6 al 21 de juny, aprovat en Consell Escolar, serà de jornada intensiva de les 9 a les 13 hores.

El servei de Menjador  finalitzarà a les 15:30 hores.

Les famílies que tinguin necessitat que els seus fills/es estiguin al Centre fins l’hora habitual de recollida, les 16:30, poden utilitzar un servei d’ acollida a càrrec de l’empresa de l’AE-Eixample (servei d’ acollida i extraescolars).

El servei té un cost de 18 € euros pels 12 dies.  Els dies 30 i 31 de maig des de les 16:45 a 18:30 per la porta del carrer Viladomat es realitzaran les inscripcions  i cal abonar la permanència en efectiu.

Si alguna família necessités el servei de forma puntual algun dia, hauria d’abonar la quota d’ acollida habitual que hi ha durant el curs que és de 4,40 € euros, i caldria  avisar a l’Olga (responsable del servei) com a mínim el dia anterior.

Salutacions,

Escola Ferran Sunyer