DINANTIA

Benvolgudes famílies,

Tal com ja us hem anat informant, a partir d’aquest segon trimestre i amb l’objectiu de potenciar i facilitar la comunicació amb les famílies, l’escola començarà a fer servir la plataforma de comunicació DINANTIA.

Per tant, a partir d’aquest moment, el correu comunicatsferransunyer@gmail.com,  des d’on rebíeu les comunicacions de l’escola, deixarà de funcionar.

Com sempre, en cas que necessiteu comunicar-vos amb nosaltres ho podreu fer via correu electrònic (a8052669@xtec.cat) o via telefònica (627 427 274 o 933 248 442).

El funcionament de Dinantia és molt senzill: en primer lloc haureu de decidir si us voleu instal·lar l’aplicació al mòbil o no.

En el cas que vulgueu rebre les comunicacions de l’escola al mòbil -amb la immediatesa i facilitat que això comporta- descarregueu-vos de forma gratuïta l’aplicació (compatible amb tots els dispositius). Un cop  la tingueu instal·lada i us hagueu registrat, quan l’escola enviï una comunicació us apareixerà un símbol a la icona de Dinantia avisant-vos que teniu un nou missatge.

I en el cas que decidiu no descarregar-vos l’aplicació al mòbil, rebreu el mateix missatge de l’escola al vostre correu electrònic (a través de la plataforma Dinantia), així de fàcil.