Concurs postal de Nadal “De veí a veí”

Sembla que encara queda molt pel Nadal però des de l’escola ja ens estem preparant: assajant les cançons de la cantada, preparant la filmació del vídeo que veureu aquell dia i, com no podia ser d’una altra manera, preparant les postals que des de fa ja quatre cursos fem conjuntament amb l’ONG del barri “De veí a veí”.

Tal i com hem fet els darrers cursos, la realització de les postals (en la que participen tots els alumnes de l’escola) es porta a terme com un taller de plàstica més i, a partir d’aquí, es segueix un procés democràtic per escollir aquelles quatre (una per cada cicle) que finalment s’imprimiran i serviran per felicitar el Nadal al barri o allà on vulgueu! Aquest procés consisteix en que cada classe escull dues postals i un cop recollides totes les exposem a l’escala perquè posteriorment i per grups votaran la que més els agrada de cada cicle.

Divendres vam fer aquesta votació així que ja tenim les quatre seleccionades! Ens reservem dir quines són però estem segurs de que us agradaran molt!

Recordeu que les rebreu el dia de la cantada de Nadal.