Comunicat sobre l’oferta inicial de places de P3 pel curs 2019-2020

Benvolgudes famílies,

ens dirigim a vosaltres  –tant a les famílies que ja pertanyeu al Ferran Sunyer com a aquelles que esteu valorant fer la preinscripció dels vostres fills/es a la nostra escola- per comunicar-vos que el proper curs 2019-2020 el nostre centre tindrà un grup addicional a P3; és a dir, tindrem una oferta inicial de 75 places. Fet que no implica que l’escola Ferran Sunyer s’estigui convertint de facto en un centre de tres línies estructurals.

Com bé sabeu, els darrers anys la demanda d’escola pública a la ciutat de Barcelona ha augmentat enormement, percebent-se  como una opció pedagògica d’alta qualitat (fet que ens fa sentir especialment orgullosos als treballadors dels centres públics). Aquesta demanda  comuna a tota la ciutat de Barcelona és especialment evident al districte de l’Eixample, on per donar resposta s’han obert diversos centres de nova creació.  Les limitacions d’espai públic  impliquen, ara per ara, la impossibilitat d’obrir nous centres,  quedant com a única possibilitat per donar resposta a les necessitats d’escolarització de la zona la creació de grups addicionals.

Com és evident, l’arribada d’un grup addicional a una escola comporta una sèrie de canvis organitzatius -especialment en quant a la gestió de l’espai- i en aquest sentit us podem assegurar que tot l’equip de professionals de l’escola Ferran Sunyer ja estem treballant perquè des de l’inici del curs 2019-2020 puguem atendre a tot l’alumnat del nostre centre seguint els estàndards de qualitat que oferim des de sempre.