Taller d’educació emocional per famílies

Els propers dies 6 i 20 de març i 3 d’abril de 17:00 a 19:00h es durà a terme a l’escola un  Taller d’educació emocional adreçat específicament a les famílies. Estarà conduït per la Toia Castella de l’equip d’Inuit que ja ha realitzat dos tallers per a famílies i que actualment està fent una formació sobre educació emocional al claustre de l’escola.

Apunteu-vos perquè la metodologia que es farà servir (molt participativa, amb joc, reflexió, escolta, etc.) segur que us captiva!!

A les famílies interessades a participar se us demana, si us plau, confirmar la vostra assistència a  coordinacio@ampaferransunyer.info