Taller de primavera 2018

El DIUMENGE 27 de maig us esperem al matí a TOTES LES FAMÍLIES per realitzar el taller de primavera de la nostra escola. Des de fa anys quan l’escola té demandes per millora-la, les ajuntem totes per dur-les a terme en un mateix dia. I entre tothom ho aconseguim!!!
A més a més, és una manera de conèixer d’altres famílies, de fer xarxa i de FER ESCOLA!

Aquest any aquestes millores estan dirigides al PATI DE DALT. Us expliquem en què consistiran:
PINTAR DIBUIXOS: En una zona del pati de dalt es volen pintar uns dibuixos a terra, per tal que siguin suggeridors de jocs pels nostres fills i filles.
PLANTAR: Es buidaran i pujaran unes jardineres del pis de baix fins al pati de dalt. I allà es plantaran plantes noves. Així al pati hi hauran més elements naturals i verds!
PISSARRES: Es pintaran i col·locaran unes pissarres, així podran dibuixar durant les estones d’esbarjo.
L’activitat de plantar es podrà fer amb fills i filles. I per tal que les famílies, puguin realitzar les tasques de pintar dibuixos i les pissarres sense fills/es hi haurà el servei dels patis oberts amb monitors/es. Durant el matí realitzaran jocs de forma gratuïta. L’equip de monitors/es dels patis oberts dinamitzaran JOCS COOPERATIUS  de 11h a 12.30h. I de 12.30h fins les 14h estarà el pati obert com normalment fa.
Encara que no sàpigues dibuixar, pintar o fer de jardiner/a, també t’esperem!
Gràcies a la realització d’aquestes tasques
i a l’aportació econòmica de l’escola i de  l’AMPA.
MILLOREM L’ESCOLA!

Us animem a venir!