Tabalada als Tres Tombs

Després de la rua, els tabalers i tabaleres de l’escola, acompanyats de la Cucafera i la Patxoca, hem anat a fer uns visita als nostres veïns i veïnes de l’EBM Tres Tombs.

Aquesta visita, que repetim cada any per la Festa Major, té un gran èxit entre els nens i nenes de l’escola bressol. Molts ballen al ritme de la tabalada, altres es mostren més asustadets pel soroll que fan, però tothom s’ho passa d’allò més bé. I al final muntem un petit taller de percussió, sempre hi ha que s’animen a tocar els tabals!!