Sessions amb famílies PROJECTE ESCOLA

Des del curs passat estem desenvolupant el projecte ESCOLA, un entorn de reflexió sobre el present i el futur de la nostra escola, en col·laboració amb INUIT, un equip multidisciplinar especialitzat en dinàmiques de grup.

Fins ara hem fet sessions de treball de l’equip directiu,  de mestres de l’escola i d’un primer grup de famílies. Ara volem continuar ampliant aquest espai de reflexió a més famílies. Es tracta de sessions molt actives destinades a recollir, organitzar i valorar idees, propostes, opinions, suggerències i tot allò que les famílies vulgueu aportar a aquesta reflexió.

Per això convoquem a les famílies que vulgueu aportar les vostres idees i opinions, i especialment a les famílies de P3 que s’acabeu d’incorporar-vos a l’escola,  a dues sessions de treball els dies 23 d’octubre i 8 de novembre de 17 a 19 hores. Hi haurà servei d’acollida gratuïta per les famílies participants. És molt important un compromís de participar a les dues sessions per tal de dur a terme l’activitat al complert.

Esperem i demanem la vostra col·laboració activa per continuar aprofundint en aquest projecte que considerem molt important.