Seguim reverdint l’escola

Com bé sabeu un dels objectius transversals d’aquest curs era millorar els patis i amb aquest objectiu vam demanar a la canalla i a les famílies com els agradaria que fossin…

Entre les demandes que més es van repetir la de fer els patis -i l’escola en general- més verds ens va semblar molt interessant i, com és lògic, ens vam posar a treballar en aquesta direcció.

Ahir, l’Óscar, (el monitor de l’hort) amb l’ajuda d’un company va començar a plantar els sis arbres que hem considerat que podien encabir als nostres patis: tres al pati de dalt, un al passadís d’accés al pati de dalt des de l’hort i dos al pati del mig. Tots els arbres són moreres que esperem que ràpidament ens facin una mica d’ombra, que també ens vindrà molt bé!