Sant Jordi ha arribat a l’escola

Ja està aquí la Diada de Sant Jordi, dia de roses i llibres, i l’escola vol celebrar-la com cal.

El divendres al matí  tota la Primària participarà en un mercadillo d’intercanvi de llibres, tot visitant la parada que hem muntat. Llavors, l’alumnat d’Educació Infantil, farà diverses activitats al voltant de la llegenda de Sant Jordi i esperaran a la tarda per visitar el mercadillo d’intercanvi de llibres.

A la tarda, Primària farà els actes de cloenda dels Jocs Florals.

El Cicle Inicial, que treballa els contes de manera col·lectiva, farà el seu acte a l’escola, amb la lectura dels contes creats a les diferents classes i entrega dels premis, lots de llibre per la classe.

El Cicle Mitjà i Superior, amb un concurs individual, amb modalitats de prosa i poesia, celebrarà el seu acte a l’auditori de Calàbria66, amb la lectura dels treballs guanyadors i entrega dels premis, no  cal dir-ho, un llibre i una rosa.

Amb posterioritat prepararem la revista de Sant Jordi, recull de tots els treballs des de P3 fins a 6è, que ja fa uns anys fem en format digital. Quan estigui preparat ja us informarem a través d’aquesta mateixa pàgina web i dels blogs dels cicles.

sant jordi