Sant Jordi 2016

Aquest curs, juntament amb l’Ampa, ens hem plantejat celebrar Sant Jordi d’una manera una mica diferent però amb un objectiu molt clar: aconseguir que les 482 nenes i nens de l’escolsant_jordi_15a tornin el 22 d’abril a casa amb un llibre adient per ells!

El sistema per aconseguir-ho serà mitjançant l’intercanvi de llibres: a partir de demà mateix podeu portar els llibres (un o més, si voleu) que ja hagin llegit els vostres fills i que estiguin en bon estat a l’escola perquè les tutores els vagin recollint. També podeu portar-los al local de l’Ampa els dimarts al matí, coincidint amb l’horari d’entrega de l’oli.

Es podran portar llibres des de demà fins el dia 14 d’abril. Recordeu, necessitem 482 llibres en bon estat per a totes les edats: de P3 a 6è.

Un cop classificats els llibres per edats es muntarà una parada per on el dia 22 d’abril tots els cursos passaran dins de l’horari escolar amb la seva tutora perquè tota la canalla de l’escola pugui recollir el seu llibre.

Us demanem des de l’Ampa i des sant-jordide l’escola la màxima implicació possible perquè aquest intercanvi de llibres sigui un èxit i des de ja us donem les gràcies per la vostra col·laboració.

Rebeu una cordial salutació.

L’equip de mestres del Ferran sunyer.