Rua de Festa Major

Aquest matí hem fet la nostra rúa de Festa Major. Podeu imaginar el que significa moure ordenadament tota l’escola, més de 500 alumnes, amb tots els seus mestres i la resta de personal de l’escola, i moltes famílies que han volgut acompanyar-nos i participar de la rua.

A la rua ens han acompanyat la Cucafera, la Patxoca, el Garrinet i la Garrineta i ens han animat els tabalers i tabaleres de l’escola.

Una activitat molt divertida, tot i la feina que comporta, en que participem tots junts. Aquí teniu un ample reportatge…