Revista Sant Jordi 2017

Ja podeu accedir a la revista de Sant Jordiportada de l’any 2017, que inclou tots els texts creats per les diferents classes de l’escola pels Jocs Florals.

Com ja sabreu, les classes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de Primària fan un treball col·lectiu de creació de diferents texts literaris: contes, rodolins, endevinalles, etc.

En canvi, a Cicle Mitjà i Superior d’Educació Primària, s’organitza un concurs dins de cada classe i es trien els dos texts guanyadors, un de poesia i l’altre de narrativa.

Esperem que gaudiu molt d’aquesta publicació, que significa una mostra de tot l’esforç i interès demostrat per tot l’alumnat de l’escola.

1. Rosana

M’ha encantat la revista! Quins artistes que tenim a l’escola! L’enhorabona a tots els guanyadors i també a tots els participants.

2. Eva

Molt maca la revista, però … a la història de 6èA, “vida” hi ha una part de la història que certament la trobo “perillosa” si la llegeixen els nens/les nenes… al penúltim paràgraf diu “… això és amor, és amor fins a la mort”… I és justament quan el noi està a punt de disparar-se… no es gaire romàntic, que diguem… Heu pensat en això?
    Gràcies.