Recollida de roba i mercat d’intercanvi

Benvolgudes famílies,

la setmana vinent (del 12 al 16 de novembre) l’escola participarà com a col·laboradora a la Xarxa d’intercanvi Renova la teva roba.
En aquest projecte podeu participar de dues formes i té dos moments diferenciats:
LA SETMANA VINENT:
– Si simplement voleu donar roba que ja no feu servir i voleu que altres persones puguin reutilitzar podeu portar-la a l’escola del 12 al 16 de novembre (ha d’estar neta i en bon estat d’ús).  La podreu deixar al vestíbul de l’escola.
– Si voleu intercanviar-la per punts que, posteriorment, podreu bescanviar per roba i així renovar l’armari de la família us podeu dirigir en les mateixes dates a l’ONG De veí a veí (Dilluns a dijous de 9 a 13h al c/ Rocafort 7, baixos) o a l’Associació de veïns  de S. Antoni (Avinguda Mistral, 30, baixos de dilluns a dijous de 17 a 21h).
DISSABTE 17 de novembre:
– De 10 a 14h als porxos del mercat de S. Antoni (C/Borrell) MERCAT D’INTERCANVI DE ROBA on podreu bescanviar els vostres punts per roba.
Us adjuntem els fulletons informatius del projecte.
Moltes gràcies per la vostra participació.