Projecte ESCOLA – Sessions per famílies

Aquest curs estem desenvolupant el projecte ESCOLA, un entorn de reflexió sobre el present i el futur de la nostra escola, en col·laboració amb INUIT, un equip multidisciplinar especialitzat en dinàmiques de grup.

Fins ara hem fet sessions de treball de l’equip directiu i de mestres de l’escola. Ara volem ampliar aquest espai de reflexió a les famílies. Es tracta de sessions molt actives destinades a recollir, organitzar i valorar idees, propostes, opinions, sugerències i tot allò que les famílies vulgueu aportar a aquesta reflexió.

Per això convoquem a les famílies que vulgueu aportar les vostres idees i opinions a dues sessions de treball els dies 16 i 23 de gener de 17 a 19 hores. Hi haurà servei d’acollida gratuïta per les famílies participants. És molt important un compromís de participar a les dues sessions per tal de dur a terme l’activitat al complert.

Esperem i demanem la vostra col·laboració activa per continuar aprofundint en aquest projecte que considerem molt important.