Premi “Imagina l’Índia”

Com sabeu, des de que es va iniciar -ara fa tres cursos- l’escola participa al “Festival Literari Imagina l’Índia” impulsat per la Fundació Vicente Ferrer.

Aquest Festival Literari neix d’un festival artístic que la Fundació celebra des de fa més de vint anys a Anantapur. Per primera vegada el curs 2017-18 van participar al Festival Literari escoles de tota Catalunya (a les dues edicions anteriors només van participar escoles de Barcelona) implicant així a més de 3.500 nenes i nens de primària, 36 centres i un total de 153 escrits presentats en poesia o prosa.

El jurat, format per mestres, pedagogues i membres de la Fundació Vicente Ferrer va seleccionar dos guanyadors i 18 escrits finalistes entre els que trobem la poesia “Tot tipus de treball” de l’Òscar Fernández, que aquest any fa cinquè. Tots aquests texts es recullen en un llibre del qual ens faciliten una còpia per l’escola i l’altre per l’Òscar.

Des d’aquí el volem felicitar l’Òscar i animar als alumnes de 4t i 6è, que enguany participaran el Festival, a donar el millor de la seva escriptura!