Parada de llibres de Sant Jordi

A l’escola també hem muntat la nostra paradeta de llibres de Sant Jordi, però és una paradeta una mica especial. Com que som una escola que defensa la reutilització i l’ús compartit, els llibres de la nostra paradeta també són reutilitzats. Al llarg dels darrers dies els nens i nenes de l’escola han anat portant llibres d’aquells que estan ja una mica abandonats als prestatges, llibres “que ja són de petits” o altre que ja estan llegits i volen continuar coneixent món.

Avui tots els alumnes de l’escola han anat passant per la nostra paradeta i triant el llibre que volien, fins que tothom ha sortir content amb el seu llibre de Sant Jordi.