Millorant el Passatge Calders

El passat diumenge l’Ampa de la nostra escola va organitzar una jornada de treball al Passatge Calders amb l’objectiu de millorar l’estat dels escocells que, com sabeu, des del curs passat estan plantats i mantinguts bàsicament per les famílies de l’escola.

Van participar diverses famílies i, com podreu veure a les fotos va ser la canalla l’encarregada de plantar allà on faltaven plantes. Entre l’hort de l’escola i els treballs al Passatge tenim uns experts jardiners!

Des d’aquí volem agrair la iniciativa a l’Ampa i a totes aquelles famílies que participen en la millora de l’entorn escolar.