L’hort de l’escola ara a TV3!

Si recordeu, ara fa tres cursos la televisió franco-alemanya de reconegut prestigi ARTE va gravar una part del documental sobre Barcelona dintre de la sèrie “Per les taulades de les ciutats” a la nostra escola, més concretament a l’hort.

Tal i com indica el títol de la sèrie, aquesta és un repàs per diferents grans ciutats centrant-se en la vida que es duu a terme a les taulades (les activitats que es desenvolupen, les relacions humanes que hi ha, les relacions de les persones amb animals i/o plantes…) i que la majoria de vegades queda oculta al gran públic.

Dons bé, ara TV3 ha començat a emetre aquesta sèrie així que en el cas de que la veu veure en el seu moment (en francès o en alemany), ara teniu l’oportunitat de veure-la doblada al català (i si ja la veu veure ara podeu tornar a fer-ho!). Tota la sèrie és molt interessant però, sense cap dubte, us recomanem veure el capítol sobre Barcelona on surt el nostre hort a partir del minut 9:10.