LEGO We-Do

El curs passat vam adquirir uns lots de material LEGO We-Do que permeten dissenyar i construir màquines programables. Ja vam fer un primer tast d’aquesta material amb un préstec del Centre de Recursos que ens van permetre fer unes sessions de treball amb els alumnes de Cicle Superior amb un èxit sorprenent i una gran acceptació per part de l’alumnat.

Ara que tenim el nostre propi material tenim previst fer un projecte de robòtica i programació a Cicle Superior al llarg d’aquest curs.

Però, abans de poder treballar amb els nostres alumnes, cal que nosaltres mateixos aprenguem a fer servir aquest material i descobrir totes les seves possibilitats. Per això, un grup de mestres de l’escola estem dedicant unes hores de les tardes d’aquesta setmana (més enllà del nostre horari de treball) a fer unes sessions de formació a càrrec de personal especialitzat.

I podem dir que estem gaudint com nens i nenes!!!

1. Xènia

Que millor que primer provar-ho com a mestre per sentir el què poden viure els mateixos infants? Quina sort! Ànims amb la formació i moltes gràcies per la inversió de temps!