Jornades de portes obertes

Com cada any per aquestes dates organitzem jornades de portes obertes a l’escola, de cara a les famílies que estiguin interessades a fer la preinscripció al nostre centre.

Però, aquest any volem mostrar-vos l’escola en funcionament dins de l’horari escolar per tal que conegueu el dia a dia real de l’escola.

Per això us proposem tres franges horàries per fer la visita:

• Dilluns 22 de febrer d’11,15 a 12,15 hores
  • Dimecres 24 de febrer de 15,15 a 16,15 hores
  • Dijous 25 de febrer d’11,15 a 12,15 hores.

Per tal d’atendre-us en les millors condicions possibles, cal que reserveu la sessió en la que vulgueu participar, trucant al telèfon 93 324 84 42 o enviant un correu electrònic a escferransunyer@xtec.cat.

Us hi esperem!!!