Ja tenim tema per la Setmana Cultural!

Com bé sabeu, al segon trimestre tenim una setmana molt especial; una setmana on tota l’escola deixa de banda l’horari habitual i tots treballem entorn a un tema que al llarg del primer trimestre ha escollit democràticament l’alumnat de l’escola. És la setmana cultural.

El procediment per escollir aquest tema és similar a la tria de les postals de Nadal que fem conjuntament amb “De veí a veí”: les classes de primària escullen per aula dos temes després de parlar-ho, valorar i votar de tal manera que acabem tenint 26 temes que, en alguns casos, agrupem donat que són de temàtiques paral·leles i, posteriorment, tots els alumnes emeten un vot per escollir el tema que, finalment, es treballarà.

Enguany van sortir temes “clàssics” com el circ, la robòtica, els videojocs, etc però finalment el tema més votat ha estat “La Cuina i el menjar”. Així que ja ho sabeu: la setmana del 16 al 20 de març la canalla de l’escola treballarà aquest tema!