Ja tenim l’escola pintada

Com ja sabeu, els darrers mesos de l’any passat ens han pintat tota l’escola. També s’han fet altres millores, com la instal·lació de panells de suro als passadissos i aules per poder penjar treballs i dibuixos   o el recobriment de les parets del gimnàs i el menjador de panells de fusta per millorar la neteja i el manteniment.

Estem molt contents amb tota la feina que s’ha fet. L’escola està molt més neta i ha guanyat en lluminositat.

Per això el dimecres 17 de gener a les 16,30 hores, aprofitant la Festa Major, us volem convidar a passejar per l’escola i veure les novetats.