Ja tenim les postals de Nadal

Sí, sí!

Ja les tenim preparades a l’escola per fer-vos-les arribar en els proper dies (tot i que potser ja les heu vist pel barri…)

Ahir va venir una delegació de De veí a veí a fer entrega dels premis, un per cada cicle: a Infantil és per tota la classe i a Primària és nominal pel guanyador/a.

Com sempre, el premi consisteix en el dibuix original emmarcat i un llibre adaptat a l’edat dels guanyadors/es. Ah! i un quadre amb les postals guanyadores per l’escola, que ben aviat penjarem a l’entrada de secretaria. Penseu que aquest és el sisé any que celebrem el concurs de postals i cada cop estem més orgullosos.