Informe sobre el menjador escolar

Al llarg de les darreres setmanes s’ha estat fent a l’escola una visita d’inspecció al servei de menjador i espai de migdia, a càrrec del POIBA (Programa de prevenció de l’obesitat infantil a Barcelona) que depen de l’Agència de Salut Pública.

Aquest informe valora diversos aspectes del funcionament del servei de menjador (oci, relació amb les famílies, sostenibilitat, alimentació, etc.) i produeix un informe amb puntuacions obtingudes a cada aspecte en relació amb els criteris definits pel programa.

En general, el resultat de la inspecció és positiva per l’escola ja que obté unes puntuacions molt altes en tots els aspectes. En aquest enllaços podeu accedir al resultat de la inspecció i a la carta explicativa de l’Agència de Salut Pública.

1. Josep

Molt interessant!
    Gràcies per l’exercici de transparència i enhorabona per la puntuació obtinguda.
    Estem segurs que us ajudarà a mantenir els punts forts i reflexionar sobre els punts a millorar.

Enhorabona i gràcies de nou!