Informació bàsica sobre protecció de dades

Aquest dies s’està repartint per les classes el full d’actualització de dades i de confirmació de plaça pel curs 2018-2019.

D’acord amb el nou Reglament General de Protecció de Dades, us informem de les condicions en que es cedeixen i es tracten les vostres dades personals a l’escola. Aquest és la informació oficial que ens ha facilitat el Departament d’Ensenyament, per la seva comunicació a les famílies.

Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable del tractament:. Direcció General d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa (Via Augusta, 202-226, 08021 Barcelona).
Finalitat: Actualització i confirmació de dades de l’alumnat en el centres educatius sufragats amb fons públics.
Legitimació: Exercici de poders públics
Destinataris: Centres educatius, Administració educativa i ajuntaments competents en escolarització. No es cediran les vostres dades personals a d’altres tercers, llevat a estar obligat per una llei o disposar del vostre consentiment.
Drets: Podeu accedir a les vostres dades, sol·licitar-ne la rectificació o supressió, oposar-vos al tractament i sol·licitar-ne la limitació.
Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a