I al pati del mig: taules de pícnic!

Com sabeu, un dels temes transversals d’aquest curs era intentar millorar els patis de l’escola. Amb aquest objectiu  es va fer una enquesta a la canalla (i més tard a les famílies) perquè, en primer lloc, els infants ens fessin demandes de quines coses volien al pati i després les famílies les prioritzessin.

Una de les coses que més van demanar els alumnes de cicle mitjà i cicle superior va ser consolidar el pati del mig com un espai de joc tranquil on poguessin haver jocs de taula i altres activitats que es puguin desenvolupar millor amb taules….Doncs bé, ja tenim aquí les taules!

Ara només cal que tothom s’acostumi a la seva presència  i no les fem servir per posar-nos dempeus al damunt!

i pel tercer trimestre encara tenim reservades algunes millores més als patis!!