Dia Internacional del Poble Gitano

Aquest any, el 8 d’abril celebrarem el Dia Internacional del Poble Gitano #desdecasa, per la situació d’emergència ocasionada pe la COVID-19. Altres maneres de celebrar el Dia del Poble Gitano són aprofitar per aprender algunes coses que potser no sabíem de la  seva cultura i història:

Al web de la Generalitat, al web de l’Ajuntament de Barcelona. museu Virtual del poble gitano trobareu més informació  i per  saber més del poble gitano.

Cliqueu en la bandera del poble gitano per  escoltar el seu himne ” Gelem, gelem” (vaig caminar)

I aquí us deixem un vídeo d’una família de l’escola celebrant el seu dia!