NOU! Concurs obert menjador – Amb aclariments

El dia 25 de maig s’ha fet pública la licitació del contracte pel servei de menjador de l’escola Ferran Sunyer pel curs 18/19 (exp.- 08052669/1/2018).

Donat que al Plec de clàusules administratives hi havia una errada (ja corregida) en la informació que es facilitava sobre el personal que s’ha de subrogar s’allarga el termini per poder presentar propostes fins les 14:00 hores del dia 13 de juny de 2018.

Els sobres es podran presentar a la secretaria del centre en l’horari següent: de 9:00 a 13:00h i de 15:00 a 16:00h.

Aclariment en relació al següent criteri automàtic:

Per cada monitor especialitzat en resolució de conflictes i

mediació proposat amb una jornada laboral de 12,5 hores setmanals – Fins a 8 punts

Per indicació del Servei de suport a la gestió econòmica del CEB aquest criteri es valorarà de la següent manera: “L’empresa que acrediti que hi haurà un monitor d’aquestes característiques tindrà la puntuació de 8 punts”.

Plec de clàusules administratives particulars dels servei d’alimentació i monitoratge del temps de migdia de l’escola Ferran Sunyer

Plec de prescripcions tècniques