CONCURS LOGO DE L’AFA

JA fa uns mesos es va canviar el nom d’AMPA pel d’AFA (Associació de famílies d’alumnes).

I aprofitant això i que ja fa uns quants anys que tenim el mateix logo us animem a participar en el:

CONCURS PEL CANVI DE LOGO

Qui pot participar? Qualsevol persona que formi part de la comunitat educativa de l’Escola Ferran Sunyer. Ho podeu fer grans i petits de la família junts, o bé només els infants, o les persones adultes, o en grup d’amistats… com preferiu!

Té premi? No té compensació econòmica. Però sí l’orgull de ser la persona creadora o equip creador. S’entén que qui participa en el concurs dóna els drets de la imatge.

Què ha de contenir el logo? En el logo obligatòriament han d’aparèixer les paraules: AFA Ferran Sunyer. Després cadascú què hi posi la seva part creativa amb els colors, les imatges, els dibuixos… Pot aparèixer o no, el Patxoca, Cucafera, Garrinet/a… elements nous que identifiquin l’escola…com us agradi…

On envio el disseny? En el correu: ampaferransunyer@gmail.com

Fins quan tinc temps? Fins al dilluns 16 de novembre.

Quan es coneixeran les propostes? El dia de l’assemblea de l’AFA es realitzarà la presentació dels logos de totes les persones participants del concurs.

Qui i quan es farà la votació? A partir del dia de l’assemblea de l’AFA es realitzarà la votació del logo a través d’un formulari online a les famílies de l’escola.

On es publicarà aquest logo? Aquest logo s’utilitzarà per acreditar cartells, samarretes, cartes, documents, web, correus, missatges, banderoles… Tot allò que serveixi per identificar l’AFA.