Concurs de postals de Nadal – “De veí a veí”

cucafera Benvolgudes famílies,

aquest curs, novament en col·laboració amb l’ONG De veí a veí i l’AMPA, tornem a proposar a les vostres filles i fills que participin en un concurs per escollir les nostres postals de Nadal. A més a més, aquesta postal estarà disponible pels infants de l’escola i en diferents entitats i comerços del barri perquè les puguin agafar per felicitar amb ella a les persones que desitgin. Es preveu fer un tiratge bastant ampli pel que podem afirmar que les postals guanyadores (que com recordareu és una per cicle) tindran una gran difusió; estem segurs que vosaltres, com a pares i mares, encoratjareu els vostres fills a participar.

Les postals que es presentin al concurs hauran d’estar fetes per un alumne de l’escola i seran escollides de entre totes les postals presentades al concurs seguint un procés democràtic on cada classe seleccionarà les dues postals que més agradin d’aquesta aula per, posteriormenvei-veit, votar  la preferida de cada cicle entre tots els alumnes del centre (de tot aquest procés farem difusió als blogs de l’escola i a les xarxes socials de De veí a veí).

Les bases del concurs són les següents:

1.- Cada nena o nen pot presentar un màxim de dues postals.

2.- Tota postal presentada ha de ser una obra original en format DINA4;  haurà de ser de temàtica “nadalenca” fent referència a valors humans com la solidaritat, el respecte, etc.

3.-  Es pot fer servir qualsevol tipus de tècnica de forma aïllada o barrejada (retolador, llapis de fusta, ceres, collage,…). Això sí, cal que els traços siguin forts i els colors vius donat que els difuminats i colors clars es perdran quan s’imprimeixi.

4.-  El darrer dia per presentar les obres (entregant-les a la tutora del vostre fill/a) serà el dimecres 9 de novembre de 2016; entre els dies 10 i 11 cada classe escollirà les dues postals que vulguin presentar i, finalment, la setmana del 14 al 18 de novembre s’escolliran els guanyadors de cada cicle, que es faran públics el dilluns 21 de novembre.

5.- Els alumnes que participin en aquest concurs cedeixen tots els drets d’autoria a l’escola Ferran Sunyer i a l’ONG De veí a veí.

Rebeu una cordial salutació i encoratgeu a la canalla a participar!