Canvi del dia festiu de lliure disposició

Us informem que l’Ajuntament de Barcelona ha inclòs, en el seu calendari laboral per l’any 2016, el dia 12 de febrer (festivitat de Santa Eulàlia) com a festa local a Barcelona.

Per aquesta raó, i per evitar la coincidència de dues festes la mateixa setmana, l’escola també ha modificat el seu dia festiu de lliure disposició. Per tant, el dilluns dia 15 de febrer serà festiu de lliure disposició, en substitució del dilluns dia 8 de febrer (que constava com a festiu en el calendari d’inici de curs).

Aquesta modificació ja consta en el calendari escolar que podeu consultar en aquesta mateixa pàgina web.