Berenar intercultural

Aquesta setmana celebrarem el BERENAR INTERCULTURAL, la tarda del dijous 02/04 de 16:30h a 19h al passatge Calders podrem fer un tastet de menjar, activitats, música i actuacions de moltes cultures diverses. Gràcies a la participació de les famílies del FERRAN SUNYER!! MOLTES GRÀCIES!!

Encara sou a temps de col.laborar i portar un tastet de menjar, taller i/o actuació (comunica la informació a la teva delegada/t de classe).
Com sempre, perquè tot sigui un èxit necessitem comptar amb VOLUNTARIS/ES pel mateix dia per:
– PREPARACIÓ, muntar taules, penjar mapamundi, posar el menjar i el beure al passatge Calders -> presenteu-vos a les 15h a l’escola.
– Per estar a la PARADETA TIQUETS + SERVIR BEGUDES I MENJAR -> de 16:30h a 19h al passatge Calders!! (es poden fer torns)
– Per DESMUNTAR -> a les 19h aproximadament començarem a recollir.

MÚSICA: Tenim un voluntari encarregat de la música durant el berenar intercultural, i hem d’ajudar-lo a fer un recopilatori representatiu de la família Ferran Sunyer!! Som del Marroc, de la Xina, del Pakistan, de Bangladesh, de Filipines, de Cuba, d’ UK, d’USA, de França, de Veneçuela, d’Itàlia, Canadà, Argentina, Hongria, Rep. Checa, Rússia, Ucraïna, Rep. Dominicana, Equador, Geòrgia, Bulgària, Holanda, Ghana, Camerun, Guinea, … Fes que soni la teva música enviant-nos el TÍTOL + INTERPRET de la cançó el més urgent possible a: delegats@ampaferransunyer.info
MÉS INFORMACIÓ DEL BERENAR INTERCULTURAL
Dia: dijous 2 de maig
Hora: 16:30h a 19h
Lloc: Passatge Calders
Objectiu: lloc de trobada de les diferents cultures i orígens que formen l’escola FERRAN SUNYER.
Organitzadors i/o col.laboradors: Equip docent FERRAN SUNYER + DELEGADES/TS + FAMÍLIES + AMPA
TIQUETS per menjar: Cada tiquet tindrà un cost d’1€ i es podrà fer 5 degustacions de menjar.
Les famílies que hagin portat menjar tindran aquestes 5 degustacions gratuïtes.
FAMILIES que porteu menjar, el podeu portar de 15:30 16h. en el passatge, que ja estarem en ple muntatge.
L’ESCOLA facilita plats, tovallons, safates, banderes plastificades, … i algún menjar.
L’AMPA posa les begudes que es podran prendre GRATUÏTAMENT.
PORTEU EL GOT FERRAN SUNYER i també hi haurà possibilitat de comprar-ne a 1€.
US HI ESPEREM!!
image.png
Esta semana celebramos el BERENAR INTERCULTURAL, en la tarde del jueves 02/04 de 16:30h a 19h al passatge Calders podremos hacer una degustación de comida, actividades, música y actuaciones de muchas culturas diferentes. ¡Gracias a la participación de las familias de FERRAN SUNYER! ¡¡MUCHAS GRACIAS!!
Todavía estas a tiempo de colaborar trayendo comida, impartiendo un taller y/o actuación típica de tu país de origen (comunícaselo a tu delegada/do de clase).
Como siempre, para que todo sea un éxito necesitamos a VOLUNTARIOS/AS en el mismo día para:
– PREPARACIÓN, montar mesas, colgar mapamundi, poner la comida, bebida en el passatge Calders -> preséntate a las 15h. en el colegio.
– Para vender TICKETS + SERVIR BEBIDAS y COMIDAS -> de 16:20h a 19h en el passatge Calders!! (se harán turnos)
– Para RECOGER -> a las 19h aproximadamente empezaremos a recoger.

MÚSICA: Tenemos un voluntario que pondrá música durante el berenar intercultural, tenemos que ayudarle a hacer la recopilación de lo más representativo de la familia Ferran Sunyer!! Somos de Marruecos, de China, de Pakistán, de Bangladesh, de Filipinas, de Cuba, de UK, de USA, de Francia, de Venezuela, de Italia, Canadá, Argentina, Hungría, Rep. Checa, Rusia, Ucrania, Rep. Dominicana, Ecuador, Georgia, Bulgaria, Holanda, Ghana, Camerún, Guinea, … Haz que se escuche tu música!! Envíanos TÍTULO + INTERPRETE de la canción lo más urgente posible a : delegats@ampaferransunyer.info
MAS INFORMACIÓN DEL BERENAR INTERCULTURAL
Día: jueves 2 de mayo
Hora: 16:30h a 19h
Lugar: Passatge Calders
Objetivo: lugar de encuentro con las diferentes culturas y orígenes que formamos en FERRAN SUNYER.
Organizadores y/o colaboradores: Equipo docente FERRAN SUNYER + DELEGADOS/DES + FAMILIAS + AMPA
TICKETS para la COMIDA: Cada ticket cuesta 1€ que será para 5 degustaciones.
Las familias que aporten comida, tendrán estas 5 degustaciones gratuitas.
FAMILIAS que aporten comida, la podéis traer de 15:30 16h. en el mismo passatge, estaremos en pleno montaje.
LA ESCUELA facilita platos, servilletas, bandejas, banderas plastificadas, … y alguna que otra comida.
AMPA pondrá las bebidas que se podrán tomar GRATUITAMENTE.
RECORDAR TRAER EL VASO FERRAN SUNYER, habrá posibilidad de comprarlo a 1€.
¡¡OS ESPERAMOS!!
image.png