Berenar intercultural

Ahir a la tarda vam celebrar el Berenar Intercultural, organitzat per l’AMPA i l’escola.

Va ser una gran oportunitat de compartir i relacionar les diferents cultures i origens que conviuen  a l’escola a través de la gastronomia. Diferents famílies de l’escola van aportar plats típics de les seves cultures per compartir amb tothom que va voler apropar-se. I va ser molta la gent que va participar degustant els diferents plats… que estaven boníssim!!

I per acabar, vam comptar amb el Castellers del Poble Sec, que ens van fer una demostració!!

Aquí teniu algunes imatges de l’acte!!!