Àlbum de Sant Jordi

Ja podeu gaudir de l’àlbum de Sant Jordi 2020 del Ferran Sunyer.

En aquest àlbum podreu veure i llegir  els treballs manuals i les creacions literàries que han fet nens i nenes de l’escola de tots els cursos. La veritat és que són tots uns artistes!

Clicant en aquest enllaç podreu veure l’àlbum digital.

Clicant en aquest altre enllaç podreu descarregar-vos  en pdf l’àlbum.

Esperem que us agradi!

Us deixem l’enllaç d’una cançó  molt maca “Un Sant Jordi diferent”  i una molt divertida pels nens “Ens en sortirem”

1. Maria Boix

Bon Sant Jordi a tota l’escola i a tots els alumnes!!!!!!

Un petonàs enorme a tots, us trobo molt a faltar!

MMMMMMMUUUUUUUAAAAACKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Gemma Sobrino

Moltíssimes gràcies, ens ha fet especial il’lussió aquest llibre que ens fa sentir-vos aprop!
    Gràcies perquè amb totes aquestes activitats hem pogut viure Sant Jordi i ara al veure aquest recull preciós ens ha emocionat.
    Té un valor inmens no material…Gràcies de tot cor.